De ceva vreme am observat ca biscuitii cu ovaz sunt foarte cautati (atat cand vine vorba de cautari cat si de comentarii) si pe buna dreptate, sunt foarte buni si merg de minune la micul dejun sau ca o gustare rapida.
De data aceasta am schimbat ingredientele si m-am bazat pe seminte: nuci, caju, migdale, susan si amestec de cereale. Am ales aceste ingrediente deoarece sunt benefice pentru sanatate: s-a constatat ca reduc riscul de boli cardiovasculare, scad nivelul colesterolului, regleaza tranzitul intestinal, imbunatatesc sanatatea pielii si articulatiilor.
Asadar sa trecem povestirea retetei:

Ingrediente:
  • doua mana de nuci
  • o mana de caju crud
  • trei maini de migdale crude
  • o cana amestec de cereale
  • lapte pentru a inmuia cerealele
  • 4 linguri seminte susan
  • 1 cana de faina alba sau integrala
  • 3 linguri cu tarate de grau
  • 3 oua
  • 5 linguri de zahar (sau 4 de sirop de artar)
  • 1 plic de zahar vanilat
  • 1/2 plic praf de copt
  • un praf de sare
Cerealele se pun intr-un castron si se adauga lapte cat sa le acopere si se lasa deoparte. Cu ajutorul robotului maruntim nucile, migalele si nucile caju, insa nu le tocam prea marunt, pentru ca vrem sa simtim gustul semintelor.
biscuiti1
Intr-un vas mare amestecam cerealele (cu tot cu lapte daca a mai ramas si nu a fost absorbit in totalitate), cu nucile maruntite, susanul si cele trei oua. Adaugam trei linguri de tarate de grau, zaharul vanilat si zaharul sau alt indulcitor (eu am preferat siropul de artar) si omogenizam. Amestecam separat faina impreuna cu praful de copt si un pic de sare, apoi o adaugam la compozitia cu nuci.
Intr-o tava tapetata cu hartie de copt punem biscuitii cu ajutorul unei linguri. Dam tava la cuptor si lasam biscuitii pana se rumenesc usor la suprafata.
...pofta buna !!!
biscuiti2

biscuiti3


0 Comentarii