Perioada Craciunul este una dintre cele mai frumoase din an, imi place pentru ca impodobim bradul, sosesc colindatori, asteptam primii fulgi de nea, stam alaturi de cei dragi, facem mici surprize - cadouri, peste tot rasuna colinde...
Dar saptamana viitoare va fi o saptamana de foc ...toata lumea va alerga dupa cadouri, orasul va deveni un mare haos ...asa se-ntampla in fiecare an. 
Pentru a evita acest vacarm, mi-am propus sa fac o lista cu toate bunatatile pe care vreau sa le pregatesc si de aici alcatuiesc lista de ingrediente. Mi-am propus sa fac cumparaturile din timp tpentru a evita aglomeratia.
Pana una alta va dau cateva idei din preparatele incercate din anii trecuti care mie personal mi-au placut foarte mult (ar fi multe, insa m-am limitat la 5-6). Voi v-ati gandit la ce-o sa pregatiti pentru masa de Craciun?






reteta o gasiti accesand link-ul de aici

0 Comentarii