Ieri, am facut o mica plimbare pana la Peles, iar dupa ce ne am intors, ne am oprit intr o poienita din zona, cu gandul sa facem un gratar. Ploaia care nu se mai oprea, era cat pe ce sa ne strice planurile, insa Adi a gasit un locsor ferit, sub un palc de copaci, chiar langa malul unui parau. Si iata cum am facut petrecut noi o frumoasa dupa amiza de sambata la munte.
Impreuna cu prietena mea Mihaela am pregatit frigaruile de legume (preferatele noastre), in timp ce baietii se ocupau de gratar. Iata cum am procedat:

Ingrediente:
  • 2 dovlecei
  • 1 vanata
  • 4 rosii
  • 2 cepe potrivite
  • 2 ardei capia rosii
  • 2 ardei capia verzi
  • cateva ciupercute
  • ulei de masline
  • patrunjel
  • sare, piper, condimente pentru frigarui
Legumele de curata, se spala si se taie bucatele. Se adauga uleiul de masline si condimenteaza, apoi se lasa cateva minutele pentru a se aroma. In tot acest timp micii sfaraiau pe gratar.









Pe cate un betisor de frigaruie, am infipt bucati de legume si iata ce a rezultat ... o bogatie de culori. Le am pus pe gratar si a iesit o minunatie. Sunt dementiale.
Si la final iata si o poza cu poienita despre care istoriseam mai devreme.




















0 Comentarii