In seara aceasta mi-a venit ideea sa-i fac ceva bun lui Mos Niculae. Repede, repede am trecut la treaba. I-am pregatit o gustarica cu ce-i place lui : mere, scortisoara, nucsoara, portocala, nuci si rom. Prajiturelele le-am pus intr-o cutiuta pe care am lasat-o langa cizmele lustruite. Sper sa-i placa si sa-l bucure pe mosu'...

Jumatate de prajitura am pastrat-o pentru Laura ... in schimbul de bunatati de pe site-ul Furnicutei Boscodina.

Ingrediente:
  • 6 oua
  • 5 linguri zahar
  • 3 linguri ulei
  • 200 grame faina
  • 1 plic praf de copt
  • o mana de nuci
  • un mar mai mare
  • scortisoara
  • nucsoara
  • sucul de la o portocala
  • 1 plic zahar vanilat
  • un praf de sare
Algortimul este simplu, prajitura se pregateste precum clasicul chec, diferenta este ca am adaugat multe multe nuci, suc de portocale si bucatele de mere. Cutiuta mea a disparut, asadar inseamna ca mosului i-a facut placere sa guste din surpriza mea :)
    Chec cu mere si nuci

    Prajitura pentru Laura


    Chec cu mere si nuci



    0 Comentarii