Mi-am propus ca de Sf. Constantin si Elena sa-i fac mamei o surpriza ...un delicios tort Tiramisu, mamei placandu-i mult cafeaua. M-am pregatit cu toate ingredientele din timp, le-am dosit prin frigider bine bine, sa nu-si dea seama de intentia mea. Dupa cum v-ati dat seama ...pe mama o cheama Elena :)
Toate bune si frumoase pana in ziua cu pricina cand pe drumul spre casa mi-am amintit ca am si o cutie de compot de anans si uite asa m-am razgandit ...mi-am propus un tort cu ananas. Ajunsa acasa iata ce-am pregatit:

Ingrediente:
  • o cutie cu ananas
  • piscoturi Savoiardi
  • 2 cutii crema de branza dietetica
  • 1 plic zahar vanilinat
  • 50 grame zahar pudra
  • crema de vanilie instant (+250 ml lapte rece pentru preparare)
  • esenta de migdale
  • 50 grame nuca de cocos
Desfacem cutia de ananas, punem deoparte compotul pe care il vom folosi la insiropat si taiem fructele cat mai marunt (stoarcem bine de sucul in care au stat conservate). Pregatim crema din branza, zahar vanilinat, esenta de migdale si nuca de cocos. Amestecam bine si apoi adaugam ananasul.
Incepem sa pregatim tortul: insiropam piscoturi (cu siropul de ananas) si le punem un platou intr-o forma de tort. Adaugam un strat de crema de branza si ananas si continuam cu piscoturi. Ultimul strat va fi de crema de branza si ananas.

Pregatim crema de vanilie dupa instructiunile de la plic si ornam tortul dupa propria imaginatie. Eu am ales sa-i dau un aspect de valuri, din lipsa de timp (mama trebuia sa soseasca). Am decorat cu feliute de anans si migdale prajite. Se pastreaza la frigider pana cand se serveste.
Este un tort racoros, fin si cremos, usor de facut si foarte rapid.

0 Comentarii