miercuri, 16 iunie 2010

FURSECURI PUFOASE

Ingrediente:

  • 2 oua (de tara)
  • 1lingura apa
  • 120 ml ulei
  • 120 grame zahar
  • o lingurita rasa praf de copt
  • coaja de lamaie
  • esenta de vanilie si de migdale
  • 3 linguri nuca de cocos
  • 320 grame faina
  • 100 grame ciocolata pentru decor
Amestecam ouale cu o lingura de apa, la care adaugam zaharul, esentele de vanilie si coaja de lamaie, mixam foarte bine. Treptat adaugam uleiul si mixam in continuare. Incorporam faina amestecata cu praful de copt si cele trei linguri de nuca de cocos. Aluatul obtinut nu este nici lichid dar nici tare, cat sa stea pe lingura ca in imagine.

Cu mainile unse cu putin ulei, formam din aluat bilute de aproximativ 3 cm diametru, pe care le asezam la distanta pe hartia de copt intrucat fursecurile cresc. Le coacem in cuptor preincalzit la pana devin aurii si rumene pe talpa.
Pentru a le decora, topim ciocolata si le ornam. Sunt absolut delicioase aceste fursecuri si se pot pastra pana la 5-6 zile. Pofta buna!!!

Si o sectiune:

29 comments:

E super ultima poza! Degetele tale, verdele crud din fundal si fursecul muscat... Super!

fursecuri, delicios :)

A si inca ceva: ma omoara poza aia maaaaaaaaaaare cu ciresele :)))) Abia astept sa apara!!! :)

Arata foarte frumos fursecurile, o sa incerc si eu cand am putin timp.

Astept impresii de la tine, Vicky, sa mi spui cum au fost!

violet ;felicitari!o prezentare de nota 10

Am revenit, te astept cu un premiu pe blogul meu.

Imi plaaac :) Si imi place mult poza cu ciresele... Waaaa ce pofta mi-ai facut :P

Edith, inca putin! Tre sa apara si ciresele :)

Foarte bune! Le-am făcut și eu. S-au mâncat de nu am mai apucat să văd cum sunt și după mai mult de 3 zile :)).

Mulțumesc

Chiar ma bucur ca ai pregatit aceste fursecute si ti-au si placut. Arata tare bine!

Am facut si eu aseara fursecurile dupa reteta ta si au iesit foarte bune, pufoase, nu s-au intarit deloc si s-au mancat fooooarte repede. Multumesc Sabina! :)

Vesti bune, anonim! Ma bucur ca ti-au placut.

Le-am facut de Craciun!Au fost exceptionale,dulci,parfumate,pufoase,c o aroma deosebita de migdale si cocos si au fost si foarte usor de pregatit.

buna Sabina,

am cateva dileme: cam cate minute se lasa la cuptor? cuptorul cat de incins? mediu? mai tare? mai slabut? daca imi zici si gradele, m-ai salvat :D
Si ciocolata de deasupra...cum ai turnat-o atat de frumos??? cu vreun shritz car rezista la temp mai marE?

Arakelian, fursecurile le-am copt la 180 grade pana cand s-au rumenit frumos si au capatat pe "talpa" o culoarea aramie.
Iar ciocolata am topit-o, am pus-o intr-o intr-o punguta, am facut o gaura mica si am modelat dupa cum se vede.
Daca te pot ajuta si cu alte sfaturi spune-mi :)
Astept cu nerabdare sa-mi spui cum ti-au iesit ...spor la treaba si pofta buna!!!

Tocmai am terminat si eu de afcut fursecurile si sunt delicioase!

merci mult de reteta. au iesit dementiale. big hug

@Anonim, ma bucur ca ti-au placut.

@Mika, merci si eu ca ai trecut din nou pentru impresii! Hugs :)!!!

acum le am la cuptor.. eu am dublat ingredientele si sper sa iasa ceva foarte bun:D

Anonim, cum au fost fursecurile??! Ma bucur ca le-ai incercat.

Am gasit blogul si reteta din intamplare si n-am stat pe ganduri. M-am pus pe executat.
Au iesit excelente, multumesc de reteta.

Ma bucur ca ti-au placut! Sunt intr-adevar foarte gustoase.

Tocmai le-am terminat si eu de facut,au iesit delicioase,multumesc frumos,aveti niste retete suuuuuper bune si practice,voi vizita cu placere blogu-ul cand voi fi in lipsa de inspiratie;)

Rebeca, ma bucur ca ti-au placut!

Te-astept cu drag oricand, la mine in bucatarie :))

Buna Sabina! Am facut fursecurile pentru ziua de nastere a fiului meu si au fost un succes. Au iesit bestiale! Pufoase, aromate! Un adevar deliciu. Multumesc pentru reteta.

Share

Twitter Facebook Digg Stumbleupon Favorites More