Dupa atatea salate si verzituri, mi-am zis ca trebuie si ceva mai consistent. Mi-am facut planul in drum spre casa, amintindu-mi ce am prin frigider ...bacon avem, ciuperci mai sunt, smantana dulce este...atunci sa fie paste ...asadar astazi paste cu bacon si ciuperci. O reteta simpla, rapida si gustoasa, mai mult se potriveste de minune si pentru pranzul de la serviciu.

Ingrediente:
  • 10 feliute bacon
  • 2 fire de usturoi verde
  • 2 fire de ceapa verde
  • 10 ciuperci potrivite
  • 1 lingura amestec legume uscate
  • 1 cutie mica smantana dulce (200ml)
  • 300- 400 grame paste
  • fulgi de ardei iute
  • patrunjel patrunjel
  • sare, piper si boia
Intr-un vas punem apa la fiert cu un praf de sare. Cand incepe sa clocoteasca adaugam pastele si le fierbem "al dente" (pastele trebuie sa fie fierte, dar sa sa ramana putin tari).
Intre timp pregatim sosul: tocam marunt ceapa si usturoiul, pe care le calim 1 minut in 2 linguri de ulei. Imediat adaugam baconul taiat bucatele mici si amestecam continuu. Condimentam cu legume uscate si adaugam ciuperciile taiate feliute.
Paste cu bacon si ciuperci
Paste cu bacon si ciuperci
Lasam amestecul sa se inabuseasca timp de 10 minute, apoi adaugam smantana dulce. Condimentam cu sare, piper si boia si lasam pana se intrepatrund aromele.
Paste cu bacon si ciuperci
Adaugam pastele peste sos si mai lasam fix 3 minute. Pastele cu bacon si ciuperci se presara cu parmezan si patrunjel proaspat tocat. Va doresc pofta buna!!!
Paste cu bacon si ciuperci

0 Comentarii