Briose ....de mult timp nu am mai postat o reteta de briose... a fost o vreme cand pregateam saptamana de saptamana. Consider ca se potrivesc de minune cu o ceasca de cafea ...intr-o dimineata de week-end.
In toamna am copt un dovleac mare mare pentru o tarta si pentru ca a fost prea mult, am congelat-o parte ...

Ingrediente:
  • 230 grame faina
  • 2 oua
  • 1/2 plic praf de copt
  • 1/2 plic zahar pudra
  • o lingurita scortisoara
  • 200 grame zahar
  • 115 grame unt
  • 220 grame dovleac copt
  • 1 plic zahar vanilat
  • cateva nuci
  • un praf de sare
Pentru inceput topim untul impreuna cu zaharul si lasam sa se racoreasca. Amestecam faina cu praful de copt, scotisoara si un praf de sare. Tocam nucile si le adaugam la ingredientele uscate. Facem piure dovleacul daca e cazul (eu am lasat si cateva bucatele pentru a le intalni prin briose - a se vedea sectiunea).

Amestecam untul topit cu ingredientele uscate, 2 oua, zahar pudra, zahar vanilinat, dovleacul si un praf de sare. Omogenizam bine si turnam compozitia rezultata in formele de briose tapetate cu hartie speciala pentru briose.

Dam tava la cuptor si dupa 25-30 de minute facem testul scobitorii. Decoram cu ciocolata sau pudram cu zahar vanilat.
Va doresc pofta buna!



0 Comentarii