duminică, 6 decembrie 2009

COZONAC CU NUCI SI MAC - RETETA VIDEO

Tot pentru Mosu' am pregatit si doi cozonaci babani ...pufosi si gustosi.
Anul trecut am descoperit aceasta reteta pe blogul Gabrielei Cara, o combinatie extrem de fericita. Gasiti aici varianta de anul trecut, de asemenea si reteta.
Eu va sfatuiesc sa incercati cozonacei, veti vedea ca nu e dificil ...pentru a va convinge am ales si o prezentare video. In speranta ca o sa va placa...astept cu nerabdare impresiile voastre.






29 comments:

vai...ce frumos e!
am framas fara cuvinte... imi lasa gura apa...

ultima poza e teroaree, yummy!

@ Carolina, multumesc!
@ Diamond, iti multumesc de asemenea!

Bravo, Sabina ... Un inceput cu dreptul pt reteta video

Multumesc, Bucataras! Dar sa stii ca aceasta este cea de-a treia incercare. Prima a fost paste cu somon si cea de-a doua tocanita de vita cu bere :P

Dar ingredientele care sunt?si cantitatile?kt se las ala dospit k nu vad nicio specificare pe video si as vrea s aincerc si eu da nu stiu cantitatile exacte!ms anticipat si scuze de deranj

buna adryana,
Filmarea este aici, iar reteta o gasesti accesand link-ul http://www.sabina-madalina.blogspot.com/2008/12/craciun-fericit.html.
Am speciifcat in textul primul post, dar nu este vizibil. Voi regla aceasta micuta problema.
Ma bucur ca vrei sa incerci aceasta reteta. Si eu o voi pregati de Paste.

Spor la treaba.

Am inrosit linkul catre reteta!

Multumesc, Sabina !
Voi face cozonacul pentru Sf. Pasti, exact cun l-ai facut, tu.
Felicitari !
Te pup si Paste fericit alaturi de famila ta !
Aurelia - Bucuresti

Multumesc, Aurelia! Paste fericit si tie!!!

Aurelia, te rog sa-mi scrii cum au iesit cozonaceii!

Sabina, maine (sambata) voi face cozonacul dupa reteta ta...si voi face si Pasca...dar si prajitura cu biscuiti digestivi...
Te pup si spor la treaba !
Aurelia

Da, o sa-ti scriu cum au iesit.

Sabina.....! ! !
Suuuupeeeerrrr , frumosi....! !
Le-am facut foto...sa ma laud la toate colegele si prietenele si rudele...Hi, hi, hi.....
Daca ai stii cat de fericita sunt...
Dumnezeu sa-ti dea sanatate si putere in maini, ca sa poti face de acum inainte...multi ani, retete gustoase, iar noi sa le punem in practica.
Paste fericit alaturi de toti cei dragi tie !

Lyly, ma bucur ca ti-au placut!!!
Paste fericit si tie, alaturi de cei dragi!

buna sabina sunt noua am cautat ceva dulce si iata am gasit am incercat si eu prajitura lui jamie oliver e super fetia mea cea mare a fost incanta si cea mica a probat dar putin are doar 11 luni a fost super iar acum incerc sa fac cozonacii ci ai ai pe site

Buna, Mirela! Ma bucur ca v-a placut prajitura lui Jamie. Spor la treaba la cozonacei si multi pupici fetitelor tale :)

doamna sabina tmi puteti spune retete pentru patru cozonaci cata faina oua drozdie si cum se face adica toata reteta de la cap la coada va vreau sa le fac la copii am 3 copii multumesc mult adresa de mail flory_cornelia2007@yahoo.com va miltumesc

Buna, Flori! Iti recomand aceasta reteta de cozonac.
Iti recomand sa pregatesti in doua ture, pentru ca iti va fi mai usor cu framantatul aluatului. Spor la treaba!
Reteta este la linkul urmator ...http://www.sabina-madalina.blogspot.com/2008/12/craciun-fericit.html

Buna Sabina,
Am facut acest cozonac de Paste si a fost superrrrr. I-l voi face si de Craciun. Fetelor, puteti sa incercati cu toata increderea !
Sabine, te pup si anul ce vine sa-ti aduca numai bucurii, sanatate si muntumire sufleteasca !
Aurelia

Bravo Sabina,dupa vreo ora de cautat retete de cozonaci,apreciez munca ta la modul exceptional!

George, multumesc! La multi ani pentru Sf. Gheorghe :)

Sabina m-am relaxat vizionand reteta ta de cozonac. Felicitari. Sarbatori cu bine alaturi de cei dragi!

Am facut cozonacul de Craciun (imi cer scuze ca scriu abia acum) si a iesit super. Merci pentru video - m-a ajutat mult.

Cel mai bun cozonac are cateva ingrediente care nu pot lipsi:rahatul,macul,ciocolata .Este singurul tip de cozonac care m-a impresionat.

multumim pentru reteta,
am facut si eu si a iesit forte bun.

Share

Twitter Facebook Digg Stumbleupon Favorites More