Ingrediente:
  • 3 galbenusuri
  • 500 ml lapte
  • 2 pliculete cafea solubila
  • 1 lingura cafea
  • 3 linguri smantana
  • 3 linguri miere
  • 2 plicuri zahar vanilinat
  • un praf de sare
Inca de la inceput o sa mentionez ca nu am decat fotografii cu produsul final din lipsa de acumulatori la momentul pregatirii. Na, trebuia sa mi se intample si mie.
Sa-ncepem cu aceasta inghetata: punem laptele la fiert, in timp ce amestecam galbenusurile cu mierea, zaharul vanilinat, smantana si un praf de sare. Cand laptele este aproape de punctul de fiarbere, luam de pe foc si punem amestecul de galbenusuri. Adaugam acum si cafeaua. Amestecam bine si lasam sa se raceasca. Punem inghetata noastra intr-un recipient (de plastic sau de inox) si dam la congelator pentru o zi. O data la 3-4 ore amestecam in vas, pentru a sparge cristalele de gheata formate (acest sfat l-am urmat anul acesta pentru prima data si intr-adevar inghetata a iesit mult mai pufoasa). Eu am folosit un mixer vertical pentru aceasta operatiune.
Aceasta inghetata imbina intr-un mod ideal o cafeluta si o gustare dulce pentru dupa-amiezile toride de vara. Putem sa ornam cu bombonele de ciocolata, cu frisca sau cu toppingul preferat.

Va urez pofta buna si sa aveti parte de un week-end minunat oriunde ati fi !!!


0 Comentarii