Ingrediente:

  • 1 pachet de unt
  • 120 grame zahar
  • 2 pliculete zahar vanilat
  • 300 grame faina
  • esente si coaja de lamaie sau protocala
  • 1 lingura praf de copt
  • 2 oua
  • 150 ml lapte
De curand am cumparat un sandwichmaker 3 in 1. Prima conditie a fost sa aibe placi de vafe. Si iata ca am trecut la fapte. Dimineata ...o vafa cu cioco ...yammy yammy ...
Dar sa trecem la povestit. Untul moale, scos de cu seara din frigider, se freaca impreuna cu zaharul si cele 2 pliculete de zahar vanilat. Cand acesta s a topit adaugam pe rand cate un ou ...amestecam in acelasi sens deoarece riscam sa taiem compozitia. Insa nu este nicio problema. Urmeaza apoi treptat faina amestecata cu praful de copt si laptele ...altenativ ...un pic de faina, un pic de lapte. La final adaugam mirodeniile ...esentele si coaja de porto sau lamaie.

Incingem aparatul de vafe si punem cate un polonic in forma pentru fiecare vafa. Se coc in 3-4 minute. Eu am facut forme inegale pentru ca mi se par mai haiose.

Le putem servi cu dulceata, gem, frisca sau chiar ciocolata. Pofta buna!


0 Comentarii