Pentru ca maine noi, crestinii, sarbatorim Floriile si avem dezlegare la peste, am ales o reteta delicioasa de peste.
Am cumparat de la pescarie un crap mare romanesc, l-am curatat de solzi, am pastrat capul pentru ciorba, iar restul l-am pregatit la cuptor scaldat in vin alb cu mirodenii. O nebunie ...ce mai! Iata si reteta ...

Ingrediente:

  • 1 crap marisor (dar sa-ncapa-n tava)
  • cateva rosioare cherry
  • 5 fire de rozmarin
  • 250 ml vin alb
  • ulei de masline
  • sare, piper si boia
Curatam si spalam pestele. Sergem cu un servet de hartie pentru a indeparta apa, ungem pestele cu ulei de masline si condimentam cu sare, piper si boia. Intr-o tava unsa cu ulei punem pestele. In burtica pestelui punem fire de rozmarin si 3-4 rosii cherry. In tava turnam si o cana cu vin si o jumatate de cana de apa.


Dam tava la cuptor pentru aproximativ 30-40 de minute. Pe parcurs putem sa luam cateva linguri de sos si sa stropim pestele pentru a evita uscarea partii care nu sta in sos.

La multi ani tuturor florilor din blogosfera si nu numai!!!
Pofta buna sa aveti si duminica insorita!!!



0 Comentarii