Va invit la o supa de pui ...usoara si numa' buna dupa atatea sarbatori ...
Am primit de la bunica mea o gainusa de tara, din care am pregatit pana acum o supa de pui si sa vedem ce mai urmeaza ...poate ceva ostropel sau un pilaf. Sa vedem si ce decidem in consiliul de familie :) ...da' nu radeti ...noi intai ne hotaram ce si cum si apoi plecam la shopping culinar ...nu-mi place sa plec la cumparaturi fara o lista concreta.
Pentru supa de pui am folosit si un borcan de zarzavat pregatit din toamna si dupa cum va promiteam atunci revin cu impresii ...mai mult decat excelent. Anul asta am ganduri mari pentru camara mea ...

Ingrediente:
  • carne de pui (aripi, copane, pipota, etc) 
  • 1 morcov
  • 2 cartofi
  • un borcan zarzavat pregatit din toamna
  • taitei de casa
  • sare dupa gust
  • patrunjel pentru final
Punem carnea la fiert, cu un praf de sare si avem grija sa indepartam spuma formata la suprafata. Cand carnea a fiert, adaugam cartofii si morcovul taiati in cubulete mici. Cand legumele s-au fiert, punem zarzavatul de toamna si continuam fierberea inca 10 minute, apoi adaugam taieteii de casa. Adaugam sare dupa gust. Cand taietii s-au fiert, indepartam vasul de pe flacara si presaram din belsug patrunjelul tocat ...acum supa este gata. 


Pofta buna!

0 Comentarii