Sunt inca aici ...doar un pic mai ocupata in ultima vreme si implicit mai putin timp de postat  De gatit am gatit, in tot acest timp ... bineinteles ...insa nimic nou sau special. Acum ca am revenit sa trecem la treaba ...
Reteta de azi este o salata delicioasa, cu sfecla rosie coapta, smantana si mult usturoi. In prima faza am fost sceptica in privinta combinatiei sfecla-smantana, insa dupa ce am gustat am fost de-a dreptul incantata. Va sfatuiesc sa o incercati si voi, pentru ca nu veti regreta ...in plus are si o culoare deosebita.

Ingrediente:
  • 4 bucati sfecla rosie
  • 2 capatani de usturoi
  • un paharel mic de smantana 
  • sare si piper
Spalam sfecla rosie si o coacem intr-o tava in cuptor pana cand furculita patrunde cu usurinta. Lasam sa se raceasca, apoi o dam pe razatoare. Intre timp curatam cele doua capatani de usturoi si le pisam intr-un mojar. Adaugam peste sfecla rasa, smantana, usturoiul pisat si condimentam dupa gust cu sare si piper. Omogenizam bine si servim salata pe felii de paine prajita. 


Si daca va place sfecla rosie (la fel de mult precum imi place mie) va recomand sa incercati salata de sfecla cu seminte de floarea soarelui sau salata cruda de sfecla rosie si morcov.

Pofta buna sa aveti!

0 Comentarii