Pregatesc destul de des supa crema de ciuperci, insa n-am reusit pana acum sa fac si fotografii pentru a o prezenta aici pe blog, in plus lipsea din colectia de "supe si ciorbe".
Cand eram mica am rugat-o pe mama sa-mi cumpere ...nu, nu branza topita (ca in reclama),ci supa crema de ciuperci la plic (reclama e sufletul comertului si atrage orice copil nu?:)). Nu mi-a placut deloc, atunci mamei i-a venit ideea sa-mi faca supa din ciuperci proaspete ....bineinteles ca a iesit o bunatate. Astfel a intrat supa crema de ciuperci in meniul nostru uzual. Azi la randul meu o pregatesc si eu si-mi place pentru ca se face foarte repede, in plus este si foarte gustoasa. Incepem ...

Ingrediente:
  • 500 grame ciuperci
  • 2 cartofi potriviti
  • 2 morcovi mici
  • 1 ceapa 
  • 1 bucatica telina
  • 2-3 linguri ulei de masline
  • 100 grame smantana (optional)
  • 2 linguri legume deshidratate
  • cimbru
  • sare si piper
  • crutoane

Ceapa se caleste 2-3 minute in ulei de masline, se adauga apoi legumele curatate si taiate cubulete (mai putin ciupercile). Se compleaza cu apa pana cand le acoperim si lasam sa fiarba. Dupa 10 minute adaugam ciupercile taiate feliute. Cand legumele sunt fierte, luam vasul de pe foc, lasam sa se racoreasca si mixam supa cu ajutorul unui robot de bucatarie/mixer vertical. Dam din nou supa crema de data aceasta pe foc, mai lasam sa fiarba cateva minute. Condimentam cu sare, piper, cimbru si adaugam acum si smantana (atentie aceasta trebuie sa fie la temperatura camerei). Luam vasul de pe foc si supa crema de ciuperci este gata.
Eu am decorat supa cu legume deshidratate si ardei iute si am servit-o cu crutoane.


Pofta buna va doresc!


0 Comentarii