Catina cu miereCatina imi este cunoscuta de cand sunt mica de la bunica mea. Este un fruct ce contine cea mai mare cantitate de vitamina C, chiar mai mult decat macesul si de mult mai mult decat lamaile.Semintele, frunzele si fructele contin o cantitate foarte mare de antioxidanti.
De obicei gaseam catina la targurile traditionale in borcanele mici combinata cu miere. Anul acesta am pregatit eu aceasta combinatie, deoarece am gasit in piata fructe proaspete. Pastrez recipientele la frigider 4-5 luni. Raportul calitate-cantitate pret a fost pe masura.
Catina se poate conserva sub forma de sucuri, tincturi, pulbere, ulei, vin, etc. Eu am ales o varianta mai simpla, catina cu miere. Dimineata pe stomacul gol o lingurita din acest amestec face minuni pentru organism.
Urmatoarea reteta pe care o voi posta va fi un mic dejun pe baza de catina cu miere.


0 Comentarii