La inceputul verii am avut ocazia sa particip la un seminar despre hrana vie organizat de Ina. Am ramas placut surprinsa de preparatele crude, preferatul meu fiind fara dar si poate desertul. Va spun de la bun inceput ca nu ma asteptam sa  fie atat de delicios. In concluzie am descoperit dulciurile raw ...
Reteta de fata este o improvizatie de moment cu ce ingrediente am avut la indemana ...

Ingrediente:
  • 1/2 cana hrisca hidratata
  • 3 maini amestec migdale, alune de padure si alune crude
  • 2 linguri seminte de susan
  • 5 linguri seminte floarea soarelui cruda
  • 5 curmale fara samburi
  • nuca de cocos
  • 2 lingurite cu miere
  • 1 lingura pudra de roscove
  • un praf de sare
Hrisca se hidrateaza din timp (dureaza 5-6 ore). Semintele si curmalele se maruntesc cu ajutorul robotului de bucatarie. Intr-un vas amestecam hrisca, semintele, putina sare si miere, adaugam nuca de cocos pana cand compozitia poate fi modelata (tocmai de aceea nu am precizat cantitatea). Jumatate din bomboane le-am lasat albe, iar jumatate le-am colorat cu pudra de roscove. Daca va mai raman, restul se pastreaza la frigider.
Sunt delicioase si nu mi-a luat mai mult de 15 minute sa le modelez.... o joaca de copil ...
Multumesc, Ina!
    Bomboane din seminte



    0 Comentarii