Daca data trecuta povesteam despre cuburile cu suc de rosii, azi vom vorbi tot despre rosii, insa despre conservarea rosiilor uscate. Am ales cateva crengute de rosii cherry, le-am spalat, le-am taiat pe jumatate si le-am introdus in cuptor intr-o tava tapetata cu hartie de copt (setati temperatura cuptorului cea mai mica si cu usa deschisa). Uscarea dureaza cateva ore, in functie de specificul fiecarui cuptor. Odata uscate, am pus rosiile intr-un recipient si am completat cu ulei de masline. Daca dorim sa pastram aceste rosii mai mult de 2-3 saptamani, va trebui sa fierbem recipientul cu rosii la bain-marine timp de 30 de minute. 

Rosii uscate

Rosii uscate

Ma gandesc sa pregatesc la iarna o painica cu aceste rosii uscate, eventual la o sesiune de paste cu ciuperci. Uleiul ramas poate fi aromatizat cu cimbru, usturoi, rozmarin, ce mai ...dupa preferinta fiecaruia...si se foloseste la salate, focaccia, paine wassa, etc.

Rosii uscate


0 Comentarii