Mancarica de castraveti murati ....suna tare ciudat combinatia ...mai ales ca nu prea sunt innebunita dupa muraturi, preferand salatele proaspete. Mi-am propus totusi sa incerc ...si nu-mi pare rau deloc.
Am cautat o reteta in imagini insa n-am gasit una care sa ma lamureasca ...asa ca am trecut la treaba si iata ce-a iesit:

Ingrediente:
  • 300 grame carne de porc
  • 15 castraveti murati in saramura
  • 1 morcov
  • 1 ceapa
  • 400 ml suc de rosii
  • piper, boia
  • 2 linguri amidon alimentar
  • marar proaspat tocat
Curatam ceapa si morcovul, le taiem si le calim in ulei. Punem carnea de porc si lasam sa se innabuseasca. Taiem castravetii rondele potrivite si ii adaugam la mancarica.

Adaugam apa cat sa acopere castravetii si condimentam dupa gust cu piper si boia. Lasam sa fiarba aproximativ 30 de minute si adaugam sucul de rosii. Condimentam inca o data daca mai este cazul. Spre final adaugam amidonul dizolvat in 2 linguri de apa rece, pentru a da consitenta sosului. Luam vasul de pe foc si adaugam marar proaspat tocat.
Este o mancarica foarte buna, cu siguranta o voi mai pregati in iarna aceasta. Pofta buna!


0 Comentarii