marți, 12 august 2008

BRIOSE CU TON

Am tot auzit de briose cu ton ...asa ca ieri m am apucat sa caut o reteta, insa nu am gasit ceva care sa ma multumeasca. Odata ajunsa acasa, m am apucat de treaba. Pentru aceasta reteta nu am cantitatile exacte ale ingredientelor, deoarece le am masurat din ochi.

Ingrediente:
  • faina
  • smantana
  • lapte
  • ton
  • praf de copt
  • masline
  • cascaval
  • rozmarin
  • sare, piper, boia iute
  • ou
  • ardei rosu (decor)
Se amesteca faina cu praful de copt, apoi se adauga si celelalte ingrediente. Se amesteca bine si condimenteaza. Compozitia obtinuta se pune in formele de briose si se orneaza cu ardei rosu. Data viitoare voi pune ardei rosu cubulete si in compozitie, pentru a le colora, dar si pentru gust.






Se dau la cuptor pentru aproximativ 30-40 de minute. Iata si rezultatul:



Copyright © 2014 În bucataria Sabinei